Guilin, Çin: Ejderhanın Omurga Pirinç Teraslarını

Guilin’de gösterdik ve Backstreet Gençlik Hostelindeki güzel, büyük, temiz alanımıza denetlendik. İdeal Away Personelle, Guilin’in dışında bu bölgeyi ünlü kılan bir manzara olan Ejderhanın Omurga Pirinç Teraslarına bir gezi düzenlemesi hakkında konuşmaya başladık. Bu nedenle, istediğimiz gezi için başka hiçbir turist abone olmamıştı. Birçok insan, Çin Gezi Kılavuzu Toting Normal Megaphone tarafından farklı bakış noktalarına kapıldığınız terasların etrafında rehberli bir gezide lidere uyuyor. Biz sadece orada bir gezi almaya çalışıyorduk, teraslarda bazı köylerle yürüyüş yapıyorduk, bakış noktalarını kendimizi inceleyin ve sonra Guilin’e bir yolculuk yapın. Neyse ki Çarşamba günü, Çarşamba günü Backstreet Gençlik Hostelinde “Hamblam Gecesi”, bu yüzden diğer backpackers ile sohbet etmek ve yolculuğu doldurmak için gereken 6 kişiyi bir araya getirmek için yeterli zamanımız olurdu.

Dumplings’in tam olarak nasıl yapılacağını öğrenmek

Hostelde hamur tatlısı yapımı
Dumpling Night, Çin’in en iyi hostellerinin yanı sıra konuk evlerinin çoğunda önemli bir etkinliktir. Bu, hamur tatlısı gecesinde görünmek için ilk kez şanslıyız ve aynı zamanda hamurun hacizini, ruloları doldurmanın ve aşağı inmenin neden bu kadar önemli bir fikir haline geldiğini hızlı bir şekilde anladık. Biz sevdik. Hosteldeki herkesin seyahat hikayelerini değiştirme olasılığı sağladı, aynı şekilde bize, hepimiz bizim kadar hamur tatlısı gecesi gibi görünen hosteldeki Çinli personelle konuşma imkanı sağladı. Yaklaşık 200 köfte yapmalıyız ve personel onları buharlaştırdıktan sonra, hepimiz onları büyük bir masanın etrafında yedik ve ertesi gün için gezimizi düzenledik. Ertesi sabah sabah 8’de ayrılmak için bir karar verdiğimiz gibi birlikte oldukça büyük bir grup elde ettik.

tamamlanmış ürünün herkesle keyfini çıkarıyoruz
Dışarıdaki teneke çatılarda yağmur damlalarının uçlanına uyandık. Dışarıda, kasabayı saran sisli, kalın bir sis görmek için baktık, ancak hepimiz kendimize dağlara daha yükseğe çıktıkça ve pirinç teraslarına daha iyisi yok olacağını söyledik. Hepimiz küçük minibüslere, 2 Kanadalı (ABD), 2 Amerikalı, 2 İtalyan, 2 Sloven, 1 Avusturyalı ve 1 Çinli adam, Phoenix, Gezi Rehberimiz olmaya karar verdi. Gezi kılavuzlarını önlemek için bu geziyi düzenlememize rağmen. Her neyse, tepeye çıktığımızda yağmur yağıyordu ve bir pirinç yaması görme olasılıklarımız korkunç görünüyordu. Son zamanlarda büyük bir kötü hava koşulumuz vardı, ancak şansımızın savunmasında, ejderhanın omurgası yılda büyük bir yağmur görüyor gibi görünüyor, bu yüzden varışımız gerçekten kötü zamansız değildi . Önümüzde 10 feet görmemizi engelleyen bir sis olmasına rağmen, Pigan Köyü’ne indik. Daxai’ye giden yol kara slaytları nedeniyle kapatıldı, bu yüzden en popüler görüntüleme noktasına gidemedik, ancak Pigan’ın bu fotoğrafla görebileceğiniz gibi, görüşler daha az olduğu söylendi. Bizim varış sırasında mükemmel.

Haha, mükemmel arka plan!
Phoenix derhal kontrolü ele geçirdi, eğer insanlar paketlerde seyahat etmezse, birisinin başıboş olabileceğini ve incinebileceğini endişelendirdi. Çinliler, insanların bağımsız seyahat ettikleri bir dünyayı kavrayamazlar. Bizi çok daha yoğun bir sisle ödüllendirildiğimiz en üst görüntüleme noktası kadar götürdü. Biraz sönük, hepimiz kafede oturdu ve biz açıkça bugün gerçekleşmeyecek yürüyüş için paketlenmiş bazı kahvaltı zevk aldı. Yağmur birkaç saat boyunca döküldü, ancak bir süre sonra sis biraz ayrılacaktı ve yaklaşık 10 metrekarelik pirinç görüyoruz, bu yüzden hepimiz bir göz atmak için koştuk ve daha önce kötü bir resim almak için koştuk. Kuru kafeye geri dönüyor. Ejderhanın omurgası pirinç terasları, Filipinler, Banaue’de gördüğümüz teraslara çok benziyor. Sayısız yıl önce dağ kenarlarından oyulmuş ve Çin’in çok değerli tahıl Pirinç Toplantısı için kullanılan büyük insan mühendisliği özellikleri. Bu bölgenin birçok fotoğrafını gördük ve özellikle hava nedeniyle Manaue’yi kaçırdıktan sonra onları kendi gözlerimizle görmek çok kendinden geçmiştik.

Bu en iyi bakış açılarından biri olması gerekiyordu! Yürüyüşün başlangıcında tamamen sisle kaplı

Bu görüş şimdi çok daha iyi hale geliyor

Teraslar göstermeye başlıyorkendileri
Sabır ödendi, son olarak sis tanrıları kalıcılığımızı alkışladığında ve ne kadar inanılmaz bir görüşü eksik olduğumuzu görmek için sis ayrıldığında yaklaşık 3 saat boyunca üstte takıldık. Bu teraslar 1000m kadar artar ve gerçekten şaşırtıcıdır. Göz kamaştırıcı yansıma, kaşık şeklindeki tasarımlarında biriken cam sakin suları parladı. Beklemeye değer bir manzara. Sis kaldırırken, herkes deklanşör hızlarının onları mümkün kılacağı kadar çok fotoğraf çekti, kör edici sisin geri döneceğinden endişe etti. Hepimiz burada seyahat ettiğimiz resimlerimiz olduğundan memnun kaldıktan sonra, otobüse geri yığıldık ve akşam yemeğine yöneldik. Kendini ilan eden rehberimiz Phoenix, gıda siparişlerimizi restorandaki personele agresif bir şekilde havladı ve en kısa sürede Çin’de anlaşıldığı gibi lezzetli Çin yemeği veya “yiyecek” ile dolu bir masamız vardı. Hepimiz seyahat hikayeleri alışverişi yaptık ve Phoenix bize Çin kültürü hakkında biraz bilgi verdi. Bütün gün harikaydı, hava durumu kötü olduğunda iş mükemmeldi ve güneş çıktığında manzaralar sansasyoneldi. Ejderhanın omurgası pirinç terasları kesinlikle hype kadar yaşıyordu ve herkesin Çin güzergahında olmalı.

pirinç teraslarının en iyi manzarası

Vadi yılan pirinç terasları

Çarpıcı pirinç terasları

Bizi Gözetleme Noktalarından Birinde

Bu kedi, yayınlanmasını salyangozların yanında bırakmaz ve yumurtalar pişirilir

köy evi

Yerel köy bayan biraz dokuma yapıyor

Köy bayan yapraklara sarılmış standart pirinç pişiriyor

Guilin’deki gölde geceleri aydınlatılmış tapınaklar

taze sıcak chilis doğranıyor
Bu gönderi gibi mi? İğnele!

Feragatname: Yoldaki Keçiler, Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir bağlı kuruluş. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatırsanız ve bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımızı gösterir.